Citi pakalpojumi
Datakom piedāvā klientu atbalsta dienesta pakalpojumu
Ieguvumi, izvēloties šo pakalpojumu:
Pirmā līmeņa atbalsts
Tehniski zinošu speciālistu komanda, kas sniedz tūlītējas konsultācijas, attālināti diagnosticē un novērš datortehnikas problēmas.
Datortehnikas inventarizācija
Automatizēta klienta iekārtu uzskaite, atbilstības noteikšana saskaņā ar iekšējām politikām, tehniskajām un programmatūras prasībām.
24/7 pieejamība
Serviss pieejams jebkurā laikā un no jebkuras laika zonas.
Klientu pieteikumu apstrāde
Atbalsta dienests reģistrēs jūsu gala lietotāju un sistēmu incidentus, servisa pieprasījumus, izmaiņu pieprasījumus, idejas un sūdzības.
Uz datiem balstīti biznesa lēmumi
Detalizētas atskaites par pieteikumu un incidentu dzīves ciklu, iekšējo resursu un sadarbības partneru reakcijas laikiem un to atbilstību procedūrām un līgumu nosacījumiem.
Vadības un tehniskās IT Infrastruktūras reāllaika atskaites, par iekārtu veselības stāvokli, dzīvesciklu un atbilstību funkcionālajām un drošības prasībām.
Proaktīvā uzraudzība un risku mazināšana
Automatizēta programmatūras ielāpu un jauninājumu izplatīšana un pārvaldība.
Attālinātā datorparka uzraudzība un automātiskā paziņošana par iekārtu esošajām un potenciālajām tehniskajām problēmām, programmatūras neatbilstībām, tai skaitā ļaunatūras noteikšana.
Pieteikumu pārvirzīšana un kontrole
Pieteikumu pilna dzīvescikla pārvaldība un klienta interešu pārstāvēšana. Sākot ar ienākošo pieteikumu pārvirzīšanu pēc piederības — klienta iekšējiem speciālistiem vai sadarbības partneriem. Beidzot ar izpildes laicīgu kontroli atbilstoši procedūrām un līgumiem.
Attālinātais atbalsts
Saņemiet palīdzību, neatejot no sava datora. Spiediet uz pogas “Atvērt” un sekojiet instrukcijai, lai mēs pēc iespējas ātrāk varam jums palīdzēt.
Atvērt